Najčastejšie položené otázky (FAQ)

Tu nájdete odpovede na najčastejšie položené otázky.
V prípade, že sa vaša otázka nenachádza v zozname, kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára alebo na zverejnené kontaktné údaje.

Za aký čas mi bude doručený objednaný tovar od potvrdenia objednávky?

Doručenie je závislé od dostupnosti tovaru na sklade.

V prípade, ak je požadovaný tovar skladom, bude tovar expedovaný prepravcovi najneskôr do 2 pracovných dní od prijatia objednávky.

V prípade, ak nie je skladom dostatočné množstvo objednaného tovaru, musí byť tovar objednaný u dodávateľa / výrobcu. O tejto skutočnosti budete informovaný aj s približným časom expedovania tovaru.

Koľko ma bude stáť prepravné a balné?

Poplatok za prepravu a balenie je závislý od množstva a hmotnosti objednaného tovaru. 
V prípade bežných objednávok (s hmotnosťou do 5 kg) je stanovená cena 3 €.
Pri objednávke nad 100€ s hmotnostným limitom do 50kg je prepravné a balné zdarma.

Kompletný cenník prepravy sa nachádza tu.

Akým spôsobom môžem reklamovať poškodený tovar?

Reklamácie sa riadia reklamačným poriadkom.
Vyplňte reklamačný formulár a riaďte sa inštrukciami, ktoré dostanete.

Ako môžem stornovať odoslanú objednávku?

V prípade, že ste odoslali objednávku a želáte si ju zrušiť, bezodkladne nás kontaktujte na reklamacie@profiprodukt.sk alebo na kontaktnom telefónnom čísle. Pripravte si prosím číslo objednávky, ktoré sa nachádza na potvrdzovacej správe, ktorú ste obdržali po odoslaní objednávky a vyplňte formulár na odstúpenie od zmluvy.

Stornovať objednávku môžete do 14 dní od jej odoslania bez udania dôvodu. Ak vám bol už tovar doručený, ste povinný ho vrátiť nepoškodený a bez viditeľných známok opotrebenia.

Formulár na odstúpenie od zmluvy je k dispozícii na stiahnutie alebo pre elektronické zaslanie sa nachádza tu.

Ďalšie podrobnosti nájdete v sekcii odstúpenie od zmluvy (vrátenie tovaru).

Čo mám robiť, ak mi neprišla potvrdzujúca správa po odoslaní objednávky

Ak ste neobržali potvrdzujúcu správu o odoslanej objednávke, skontrolujte najskôr:

  • či ste pri objednávke zadali správny e-mailový kontakt
  • či sa prijatá správa nenachádza v koši pre nevyžiadané správy (spam)

Ak ste správu neobdržali ani po 2 hodinách od odoslania objednávky, kontaktujte nás na objednavky@profiprodukt.sk alebo uvedenom kontaktnom tel. čísle a my objednávku vyhľadáme v systéme na základe poskytnutých údajov, ktoré ste vyplnili pri objednávke a poskytneme vám potrebné informácie.